MENU
www.naradi-vitek.cz Kategorie
Kategorie

Invertorová elektrocentrála Honda EU70is

5247
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Výrobce: Honda
Dostupnost: ANO - centrální sklad

139 000 Kč
114 876 Kč bez DPH

Počet
+ -
+ Přidat na Seznam přání

CZ DISTRIBUCE - autorizovaná prodejna



Popis

Zálohování domácnosti, kanceláře, filmování a fotografování, měřící vozy, řemeslníci, záchranné složky, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití celokapotované, tiché a úsporné elektrocentrály EU70iS s vynikající kvalitou výstupního napětí. Pod kapotáží se ukrývá "High-Tech" invertorová technika, která umožnila stroji, vážícímu cca 118 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 7 KW. Mimořádné úsporný motor se vstřikováním nastartujete stlačením tlačítka na ovládacím panelu. Produkované elektrické napětí je té nejvyšší možné kvality. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě v místech, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost a pro napájení velmi kvalitní zdroj.

Technické parametry

Technologie regulace el.výstupu Invertor
Typ elektrocentrály Jednofázový
Maximální výkon (W) 7000
Jmenovitý výkon (W) 5500
Jmenovité napětí (V) 230
Jmenovitá frekvence (Hz) 50
Jmenovitý proud (A) 23,9
Model motoru GX 390 se vstřikováním PGM-FI
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Zdvihový objem (cm3) 389
Vrtání a zdvih (mm) 88 x 64
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) max. 3600
Chlazení Nucené vzduchem
Systém zapalování Digitální CDI s proměnným předstihem
Objem olejové náplně (litrů) 1,1
Objem palivové nádrže (litrů) 19,2
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 6,5
Startování Reverzní / Elektrické
Třída krytí IP 23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi)
Suchá hmotnost (kg) 118,1
Garantovaná úroveň akustického tlaku - dB(A) 91
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) 75

 

 

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


honda-eu-70is_3

ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


honda-eu-70is_4

SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL

Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.


honda-eu-70is_5

ELEKTROSTART

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


honda-eu-70is_7

ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


honda-eu-70is_6

ODHLUČNĚNÍ

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


honda-eu-70is_8

PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


honda-eu-70is_9

INVERTOR

Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.


honda-eu-70is_10

PODVOZEK KAPOTOVANÝCH ELEKTROCENTRÁL

Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.

 

Videa


Hodnocení (0)

Napsat hodnocení
Pole označené hvězdičkou jsou povinná. *
Vaše hodnocení    



Buďte první, kdo ohodnotí "Invertorová elektrocentrála Honda EU70is"

Podobné produkty


-------------------------------------------------

Cena zboží je konečná.

Nad 6.000,- Kč  dopravu hradíme my. (Pouze v případě dodržení standartních rozměrů a zárověň hmotnosti do 45 kg.)
Výše uvedené platí jen pro standartní zásilky o maximálních rozměrech do 120x60x60cm a váze do 45 kg.

ATYP rozměr
nad 45 kg - paletová přeprava 690,- Kč. (Větší velikost, vyšší váha, paletová přeprava.)

Zásilkovna: balík do 10 kg
Do 5.999,- Kč je účtována doprava 99,- Kč. Dobírkový příplatek 20,- Kč. Zdarma od 6.000,- Kč.
Maximální hmotnost zásilky: 10 kg (při vyšší hmotnosti nebo větším rozměru nelze zaslat Zásilkovnou.)
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm

 

**Vyhrazujeme si právo na změnu dopravce (nebo způsobu dopravy vč. ceny), pokud to charakter, rozměr, nebo váha zboží vyžaduje.** (Kvůli častým poškození zboží přepravcem je některé zboží nutno zasílat na paletě. Zejména objemnější a těžší zboží.)

***Nevyzvednutí zásilky není platným odstoupením od kupní smlouvy, a proto náhradu škody (poštovné a balné) hradí kupující!*** (Při pouhém nepřevzetí zásilky porušujete zákon § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.)

 

Cena zboží je včetně DPH! Jsme plátci DPH.

Jsme autorizovaní prodejci všech námi prodávaných značek a pro většinu značek poskytujeme i zaruční servis.

Výrobky námi prodávané známe a můžeme Vám v mnohém poradit. Denně na prodejně a servise řešíme nastavení a zprovoznění strojů nebo opravy již prodaných zařízení.

Všechno zboží pochází z oficiální české distribuce daných značek - pozor na nelegální dovozy, nebudete mít do budoucna zajištěný servis ani náhradní díly!

Balení zboží

Zboží je zabaleno v originálních obalech od výrobců, je kompletní (výrobky označené "bez aku" jsou bez akumulátoru a nabíječky).
Všechny benzínové sekačky, zahradní traktory a sněhové frézy dodáváme na žádost složené a seřízené. Stroje takto sestavené nebo o váze nad 45 kg posíláme na EUR paletě, čímž eliminujeme možnost poškození.

Doprava zboží:

Zboží dopravujeme přepravní službou Zásilkovna, Balíkovna, GLS, Geis, a Česká pošta s dodáním v pracovních hodinách.

Záruční list a faktura

U většiny značek už není záruční list, jako doklad slouží naše faktura. U značek, kde záruční listy jsou Vám ho zašleme společně s fakturou potvrzený.

Uvedení do provozu

Všechny výrobky jsou připravené k plnému použití. U benzinových strojů, které nejsou u nás připravovány k provozu je nutné doplnit olejové náplně a benzin u výrobků vybavených benzinovým motorem. U řetězových pil je nutné nasadit řetězovou lištu a napnout řetěz. Vše je důkladně popsáno v návodu k použití, který si předem důkladně prostudujte!

Příprava k použití je pro každého zručného uživatele hračkou!

Záruka a servis:

Na všechny výrobky je záruka 24 měsíců (při nákupu na IČO 12 měsíců).
Některé značky mají prodlouženou záruku 36 až 72 měsíců při splnění podmínek výrobce.


Dotazy a informace:

V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat na tel. 577 544 893 nebo na obchod@naradi-vitek.cz


makita-shop.cz

sekačky-traktory.cz

skartovace-kartonu.cz

naradi-vitek.cz

 

(POZOR !!!: Obrázky mohou být pouze ilustrační.)


AL-KO
Dolmar
EXTOL PREMIUM
Makita
MASTER
NAREX
VARES