Výměna filtru motoru Briggs

Výměna vzduchového filtru

 

Motory Briggs & Stratton používají následující druhy filtrů: papírový, pěnový a s dvojitou vložkou , včetně kazety a předfiltru, aby váš motor hladce fungoval jak tuto sezónu, tak i příští.

Nabízíme také speciální vysokovýkonné vzduchové filtry, navržené tak, aby prodloužily životnost vašeho motorového zařízení pro venkovní provoz. Tyto filtry vydrží oproti našim běžným filtrům dvojnásobně dlouhou dobu a motor může díky nim běžet na nejlepší možné úrovni.

 

Papírový vzduchový filtr

Papírový vzduchový filtr Papírová vložka vzduchového filtru funguje tak, že veškerý vzduch, který by jinak vniknul do spalovací komory motoru, zachytává do filtračního zařízení, které má v sobě mikroskopické otvory. Papírová vložka zachytává částečky nečistot na své vnější straně.

 

Výměna papírového vzduchového filtru

Originální papírové filtrační vložky Briggs & Stratton mají až 1,5krát vyšší životnost než filtry od jiných výrobců. Naše vzduchové filtry mají:

Postup výměny papírového vzduchového filtru

Papírový vzduchový filtr je třeba měnit každé 3 měsíce nebo po 25 hodinách používání.

Postup výměny kazety papírového filtru:Vyměňte kazetu papírového filtru

  1. Povolte šroub v krytu.
  2. Odklopte kryt směrem dolů.
  3. Opatrně vyjměte a zlikvidujte papírovou kazetu.
  4. Nainstalujte novou kazetu tak, aby papírové sklady směřovaly ven.
  5. Zavřete kryt.
  6. Šroub pevně dotáhněte.

Jak filtr funguje:

Papírová vložka vzduchového filtru funguje tak, že veškerý vzduch, který by jinak vniknul do spalovací komory motoru, zachytává do filtračního zařízení, které má v sobě mikroskopické otvory. Papírová vložka zachytává částečky nečistot na své vnější straně.



 

Pěnový vzduchový filtr

Pěnový vzduchový filtr Vzduchový filtrační systém vyrobený “pouze z pěny” funguje tak, že zachytává nečistoty a prach do pěnové vložky napuštěné motorovým olejem. Suchý nebo nenaolejovaný pěnový filtr zachytí pouze ty největší částice. Pokud je v motoru pouze filtr vyrobený pouze z pěny, je NEZBYTNÉ jej pravidelně olejovat a provádět jeho údržbu.

 

Výměna pěnového vzduchového filtru

Originální pěnový filtr Briggs & Stratton je navržen tak, aby v motoru správně seděl a bránil průniku prachových částic do motoru.

 

Pěnový filtr vyžaduje výměnu po každých 3 měsících nebo 25 hodinách používání (podle toho, čeho je dosaženo dříve), případně častěji, pokud pracujete v prašných podmínkách.

Postup výměny pěnového vzduchového filtru:

Výměna pěnového vzduchového filtru

  1. Odstraňte šroub vzduchového filtru.
  2. Opatrně vyjměte soupravu vzduchového filtru a zlikvidujte pěnovou vložku.
  3. Vyčistěte všechny kovové části soupravy vzduchového filtru.
  4. Napusťte nový pěnový filtr čerstvým motorovým olejem.
  5. Zabalte pěnový filtr do čistého hadříku a vyždímejte z něj přebytečný olej.
  6. Pěnový filtr sestavte tak, aby těsnicí hrana přesahovala kraje těla vzduchového filtru.
  7. Znovu nainstalujte karburátor do soupravy vzduchového filtru.

Jak filtr funguje:

Vzduchový filtrační systém vyrobený “pouze z pěny” funguje tak, že zachytává nečistoty a prach do pěnové vložky napuštěné motorovým olejem. Suchý nebo nenaolejovaný pěnový filtr zachytí pouze ty největší částice. Pokud je v motoru pouze filtr vyrobený pouze z pěny, je NEZBYTNÉ jej pravidelně olejovat a provádět jeho údržbu.

 



 

 

Vzduchový filtr s dvojitou vložkou

Vzduchový filtr s dvojitou vložkou Kombinované filtry přináší nejúčinnější stupeň filtrace. Pěnová součást slouží jako předfiltr pro papírovou vložku. Předběžná filtrace vzduchu zvyšuje životnost dražší papírové vložky. Vzduch prochází přes 2 typy filtračních médií, která zajišťují dokonalou čistotu vzduchu pronikajícího do motoru.

 

Výměna vzduchového filtru s dvojitou vložkou

Originální dvojitá filtrační vložka Briggs & Stratton přispívá k prodloužení doby životnosti motoru. Máte-li kombinovaný vzduchový filtr s předfiltrem, vyměňujte předfiltr po každých 25 hodinách provozu nebo každou sezónu a kazetu po každých 100 hodinách. Pokud nemáte předfiltr, vyměňujte kazetu po každých 25 hodinách provozu nebo každou sezónu, případně častěji, pokud pracujete v prašných podmínkách.

Postup výměny vzduchového filtru s dvojitou vložkou

  1. Demontujte knoflík(y) a víko.
  2. Pokud je filtr vybaven pěnovým předfiltrem, opatrně jej vyjměte.
  3. Znovu nainstalujte kazetu, matice, předfiltr a víko. Pečlivě dotáhněte knoflíky.
  4. Pokud je filtr velmi znečištěný, poškozený nebo správně nesedí, vyměňte jej.

Jak filtr funguje:

Kombinované filtry přináší nejúčinnější stupeň filtrace. Pěnová součást slouží jako předfiltr pro papírovou vložku. Předběžná filtrace vzduchu zvyšuje životnost dražší papírové vložky. Vzduch prochází přes 2 typy filtračních médií, která zajišťují dokonalou čistotu vzduchu pronikajícího do motoru.

 


https://www.naradi-vitek.cz/vzduchove-filtry-sekacky/


Přihlášení do systému

Poslední nákupy


Novinky emailem

Slevy, akce, novinky? Buďte první kdo o nich ví. Zadejte svůj e-mail a nenechte si je ujít.


Aktuality

Tip na nákup



nabídka ventilátorů


ceny od 990,- kč


Poradíme Vám
Tel.:
608878917
ICQ:
196-365-605
zde
skype
naradi.vitek