Reklamace poškozeného zboží

Co dělat když...

… je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Nářadí-Vítek.cz, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 
I když zásilka po převzetí nejeví známky poškození, tak je zákazník povinen zkontrolovat zboží při doručení. Na pozdější reklamace bohužel již nelze reagovat.

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, či odchodu z pobočky pošty, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání nahlášením všech podrobností o škodě pomocí kontaktního formuláře (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.
 

Geis Parcel
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí pomocí kontaktního formuláře.
Obratem budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

 

… jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost vyplněním kontaktního formuláře a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití (instalaci OS, montáži, sestavení dílu dohromady atd.) nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta. K reklamaci zboží  je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně výplní.


Přihlášení do systému

Poslední nákupy


Novinky emailem

Slevy, akce, novinky? Buďte první kdo o nich ví. Zadejte svůj e-mail a nenechte si je ujít.


Aktuality

Makita DDF343SHE + Dárek: aku uhlová vrtačka BDA340Z


           4.590,-


Tip na nákup



nabídka ventilátorů


ceny od 990,- kč


Poradíme Vám
Tel.:
608878917
ICQ:
196-365-605
zde
skype
naradi.vitek